Januar challengen i boks!

Månedens challenge var og ta økten som kalles chad. Da skal vi ta 1000 box step ups. Man skal egentig ha en sekk med vekter opp i. Men jeg valgte og gjøre med bare kroppsvekten min. Og det var tungt nok. Det var noen som lagde en tråd i facebook gruppen til Crossfit verftet om at de skulle ned i rundt kl 12 og at de som ville kunne komme ned da og gjøre den challengen med de. Og da var jeg ikke i tvil. Jeg dro bort og gjorde det sammen med de. Vi var total 7 stykker som gjorde det sammen. 

Det var veldig tungt og slitsomt. Hadde lyst til å gi opp noen ganger underveis. Men holdt ut. Og er veldig glad for å ha klart det. Det gjør noe med mestrings følelsen og selvtilliten. Det at man klarer noe man ikke tror at man klarer. Var godt med litt støtte på slutten. At du får høre at det skal du klare. Gjengen på Verftet er veldig støttene og greie. Man har godt av og pushe seg selv. Så man kan se hva man virkelig klarer. Man klarer mer en man tror. Var så svett etter økten at jeg tror jeg kunne ha vridd opp t-skjorta mi etterpå. Etter endt økt gir vi hverandre high five. 

~Hilde~

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *