Burdagstrening og bursdagsmiddag

I dag fyller jeg 41 år. Føler meg litt gammel å skrive det. Jeg startet dagen med en skikkelig svetteøkt. Det var en team 2 økt. 7 runder med 30 Double unders og 20 front squats. Vi deler antallet på to. Vi puttet på vekt for hver runde på front squaten. Så da startet jeg med en lav vekt. Begynte på 15 kg og på siste runde havnet jeg på 40 kg. Svetten renner så sykt om dagen. Det er så varmt klamt for tiden.

Vi hadde 20 minutter til å gjennomføre de 7 rundene. Vi klarte akkurat å gjennomføre før klokken pep. Det var ikke mange sekundene igjen når vi var ferdig. Så det var en god start på denne bursdagen. Fikk en bursdags klem av coachen når jeg kom.

Ble en dusj og litt avslapning når jeg kom hjem. Så gjorde jeg et par små ærender. Hadde tenkt å ta med sønnen min på kino i dag men det var ikke en film som passet for begge så da droppet vi det. Han hadde lyst til å se Pinochio men så fant han ut at den var på italiensk så da ombestemte han seg. Så vi endte opp med å spise pizza på Dolly Dimples.

Vi har gjort det de siste par årene. Så de blir en stille og rolig kveld. Koser meg litt ekstra med smågodt og brus. Har akkurat fått sett den nyeste episoden  til The Rookie. Har du ikke fått med deg den enda så må du se den. Den er så bra. Og morsom.

~Ønsker deg en Riktig god helg~

One thought on “Burdagstrening og bursdagsmiddag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *