CF opens 19.2 økt er gjennomført

Da har jeg fått gjennomført CrossFit opens andre økt. Var veldig nervøs. Var veldig spent på hvordan jeg ville klare å gjennomføre squat cleans. Men jaggu så gikk det fint. Først var det 25 hanging knee-raises, så 50 singel-unders (hoppetau) og 15 squat cleans med 25kg så begynner jeg på toppen igjen med 25 hanging knee-raises, 50 singel-unders og så skal jeg ta 13 squat-cleans med 35 kg. Jeg rakk 9 stykker før de 8 minutter var omme. så kom ikke helt igjennom men for meg ble det pers på squat cleans. Tidligere har jeg ligget på ca 15 kg +/-. Så det jeg tok 9 med 35 kg var utrolig. Så fornøyd med det 🙂

Ble svett og fikk høy puls av de 8 minuttene. Godt å være ferdig. Nå er spennende å se hva slags økt som blir lagt ut på fredag. Man kommer seg ut av komfort sonen av dette.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *