Øving på squat clean

Det blir ingen fastelavens boller her i dag. Simen er litt små pjusk så for hans del blir det en rolig søndag. Jeg tok meg en liten tur bort på CrossFit Verftet. Når jeg kom bort så var det et par stykker der som skulle ta crossfit open økten i dag. Jeg hjalp til litt med å ta av og på vekter under økten der. Etter de var ferdig tok jeg å øvde på squat cleans. Det er en av de øvelsene vi skal ta på open økta. Jeg ville øve litt på teknikken siden jeg ikke har gjort den så veldig mye.

Er veldig spent på hvordan det går på økten i morgen. Blir nok litt nervøs i morgen også. Men kommer meg nok greit igjennom 🙂 Sånn ellers blir det en rolig søndag her.

2 thoughts on “Øving på squat clean

  1. Jeg er imponert over hva du klarer 🙂 Jeg er så svak i armene at jeg kan bare en halv push up. Dvs NED…og ikke opp igjen.. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *