CF Opens andre økt og proteinbrød

I dag ble den andre CF games open økten lagt ut. Det blir en skikkelig svetteøkt føler jeg. Her er økten jeg skal igjennom:

  • 25 hanging knee-raises
  • 50 singel-under
  • 15 squat cleans
  • 25 hanging knee-raises
  • 50 singel-unders
  • 13 squat cleans

Dette har jeg 8 minutter på å klare. Hvis jeg klarer den runden før det har gått 8 minutter skal jeg legge til 4 minutter og gjennomføre denne runden:

  • 25 hanging knee-raises
  • 50 singels-unders
  • 11 squat cleans

Og skulle jeg klare det blir det å legge til 4 nye minutter og og gjøre det dette:

  • 25 hanging knee-raises
  • 50 singels-unders
  • 9 squat cleans

og klarer jeg det så skal jeg legge til 4 nye minutter får så å gjøre dette:

  • 25 hanging knee-raises
  • 50 singels-unders
  • 7 squat cleans

Skal stoppe når det har gått 20 minutter hvis det går så langt. Men om jeg kommer gjennom det blir en annen sak. Så blir spennende å se hvor mye jeg klarer. Blir jo litt ekstra nervøs under open øktene så det blir som det blir 🙂

Jeg baket et protein brød etter treningsøkten i dag. Det har jeg baket før. Protein brødet smaker godt 🙂

Her har dere oppskriften. Fikk den fra Improving lifes instagram konto.

4 thoughts on “CF Opens andre økt og proteinbrød

  1. Hm..ser ut som noe jeg kan tåle, det brødet. For vanlig brød tåler jeg slett ikke lenger.
    Skal ihvertfall prøves. Takk for oppskriften.

  2. Jeg er så glad i deg ❤️😁
    Har bakt brødet, tilsatte 2 ts linfrø, 2 ts solsikkefrø og 2 ss rapsolje også, litt mer brødfølelse..hehe. Gudbedre, så godt. Jeg er lut lei de støvete, smakløse, tørre knekkebrødene jeg tåler. ( Har fått IBS pga forverring av Sjøgrens syndrom)
    Dette tålte jeg bra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *