Første CF open økt

I dag fikk jeg gjennomført den første økten i CrossFit open. Fytti det var tungt. Ble svett og skjelven i armene. Jeg kjente jeg ble litt nervøs. Det ble litt ekstra over det når det ble konkurranse over økten, selv om du gjør det for din egen del. Vi ble delt opp i to og to. Vi var hverandres dommere. Dette var økten vi gjorde: 19 wallballs og 19 kcal roing. Skulle ta så mange runder vi klarte av de to øvelsene.  Jeg klarte nesten 5 runder. Manglet bare 2 kcal roing. Så det var litt kjedelig. Men er fornøyd med å ha klart det. Det var viktig å komme seg ned i en dyp knebøy og kaste ballen opp til den røde streken på veggen når vi tok wallballs for å få repetisjonen godkjent. Fikk tatt bilde av når jeg kun rodde. Er utrolig spent på den neste økten vi skal ha. Den nye økten blir lagt ut natt til fredag.

Har ikke det beste uttrykket i ansiktet hehe 🙂

2 thoughts on “Første CF open økt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *