Denne søndagen

I dag sto vi opp veldig tidlig til søndag og være. Simen skulle dra til Larvik i dag. Han tok flyet herfra til Oslo. Der ble han hentet av besteforeldrene sine. Flyet gikk 09.25. Vi tok taxi bort til flyplassen. Etter at flyet hadde lettet så var det for meg å komme meg hjem. I og med at det ikke gikk noe flybuss og det sto ingen taxi på utsiden av flyplassen endte det med at jeg gikk nesten 4 km for å komme til nærmeste buss stopp for å få ta bussen hjem. Siden det ikke gikk noen vanlig rute buss så tidlig så tok jeg kystbussen hjem. Så fikk meg en skikkelig gå tur. Men det var så stille der jeg gikk. Var omtrent ingen biler på veien fra flyplassen. Det var så godt å kjenne på stillheten.

Var ganske svett når jeg kom frem til buss stoppet. Ble litt venting på bussen men kom meg hjem til slutt. Etter å ha slappet av litt hjemme så dro jeg bort på CrossFit verftet og tok en liten egen treningsøkt. Ble litt knebøy, markløft, utfall, bisceps curl og litt skulder trening. Det var godt med en liten styrke økt også. Ble masse trim på meg i dag. Men var godt med en aktiv søndag og. Siden søndagene fort kan bli litt late. Så resten av dagen blr det avslapping i sofaen. Her kommer det noen bilder fra gå turen min.

 

2 thoughts on “Denne søndagen

  1. Jeg er nok alt for lat om dagen… Gleder meg til bedre vær og all snøen vekk, da blir jeg mer aktiv. Og skulle vel meldt meg på treningssenter, det lovte jeg etter nyttår, men ennå ikke gjort… 😮

    1. Ja blir litt lettere å bli aktiv ute når været blir bedre. Ang treningssenter. Meld deg inn. Ta en dag av gangen til slutt blir det en vane 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *