Dagens crossfit time

På dagens CrossFit time startet vi med oppvarming. Det ble aktivering av rompen. Vi hadde strikk på nederst på beina. Vi begynte med å gå sidelengs frem og tilbake. Så gikk vi fremover og så bakover (monsterwalk). De tar sykt bra på rumpa. Det gjør litt vondt, så godt kjenner du det. Så tok vi knebøy med kettlebell og kettlebellsving. Fire runder. Så jobbet vi 10 minutter med markløft. Da skulle vi jobbe oss opp til å ta 5 tunge markløft. Vi var to og to sammen. Vi havnet på 90 kg. Så det var skikkelig fremgang for meg. Vi hadde den samme timen for noen uker siden, men da skulle vi ta 3 tunge markløft. Da tok jeg 80 kg. Hun jeg var sammen med nå pushet meg litt. Og det trengte jeg.

Etter vi var ferdig med markløft så skulle vi øve på handstand i 20 minutter. Har litt sperre med det å skulle øve på å stå på hendene. Så jeg øvde på å stå på hodet og få beina opp. Men er greit å øve litt på det også. Hadde fremgang der i dag og. Greit å være på lag med noen som pusher deg og har troa på deg.

Når timen var ferdig ville hun jeg var sammen med i dag og jeg øve mer på markløften. Se hva max var på markløften. Jeg endte opp på å ta 3×100 kg. Fikk ikke filmet det, men fikk filmet at jeg tok 5×95 kg.Er så gøy at ting går fremover. Vi skal øve på å ta markløft og knebøy fremover utenom timene. Jeg er med på februar challenge som er å ta 500 pullups i løpet av februar. Så avsluttet med å ta 28 pullups.

Ha en fin dag!

~Hilde~

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *