En uke med foodchallengen

I dag har jeg gått en uke uten godteri, potetgull og usunn mat.  Det har ikke vært lett og holde seg unna men jeg klarte det. Min nye frokost favoritt er havregrøt med blåbær.  Lager havregrøten som kjøleskapsgrøt. Liker den best kald. Så er glad for at jeg testet ut kjøleskapsgrøt. Ellers har det gått mye i karbonadedeig med kålrotstappe og avokado enten til middag eller som lunsj. Har laget litt smoothies. Har ikke fått tatt bilde av alt det jeg har laget men legger ut bilde av det jeg har tatt bilde av. Har i tillegg gått ned 1,3 kg denne uken. + 8 cm. Er så happy. I food challengen skal vi måle oss når vi måler resultat. Jeg veier meg for min egen del. Vil følge med på vekten også selv målingen er mer til å stole når man skal se resultat. Er så glad or at jeg meldte meg på denne challengen.  Godt å gjøre dette sammen med andre.

Har klart å holde meg unna potetgull mens sønnen min spiste det i går. Hadde flere ganger lyst til å spise det men klarte å stå i mot. Det hadde vært Quiz på CrossFit verftet på fredag, så det sto igjen en godtepose igjen på lørdag på bordet der. Det fristet å ta en bit eller to fra den posen men gikk derfra uten å ha tatt en bit.  Så en klapp på skuldra til meg. Så nå gleder jeg meg til å ta fatt på neste uke. Laget meg protein brød forrige søndag, så det gikk mye av det også i løpet av uken som gikk.  Food challengen varer i 8 uker. Men for meg skal disse 8 ukene være start på noe som skal bli varig. Skal fortsette med dette  etter det er slutt. Dette er en kickstart for meg. Men er spent på hvor mye jeg kommer til å ta av de 8 ukene.

Ønsker deg en fin søndag!

~Hilde~

 

2 thoughts on “En uke med foodchallengen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *