Litt dårlig start på påsken

Jeg har blitt skikkelig forkjølet. Og det er så kjedelig. Begynte litt på torsdags kvelden. Greide å trene i går men ble verre utover dagen. Hoster masse nå og kjenner på kroppen at jeg ikke er i form. Halsen har blitt skikkelig sår pga all hostingen. Så i dag ble det null trening. Jeg sendte sønnen min med flyet til Oslo i går siden han skal være i Larvik hos besteforeldrene sine i hele påsken. Han ble hentet på Gardemoen. Kjedelig å bli syk nå som jeg kan gjøre akkurat det jeg har lyst til, men samtidig er det greit at jeg er syk mens han er borte. Så slipper jeg å få dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å finne på noe med han.

Nå håper jeg at jeg blir fort frisk igjen så jeg kan nyte påsken. Vi har så fint vær her i Haugesund nå. Hadde vært deilig å få nyte det litt før det blir borte og regnværet kommer tilbake. Men får hvile masse fremover. Det går over en gang. Har begynt å lese på en bok som heter Tidlig en morgen som er skrevet at Virginia Baily. Har fått kommet meg igjennom første kapittel 1 i skrivende stund. Tenkte å begynne å se på Wisting i kveld også. Få med meg litt påskekrim. Har ikke vært så ivrig på det tidligere. Men skal jeg begynne med det.

Ønsker dere alle en strålende påske!

~Hilde~

 

 

2 thoughts on “Litt dårlig start på påsken

  1. Du er ikke alene. Jeg er totalt nedsyltet. Men da er vel det verste over når påskedagene kommer.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *