På bedringens vei

Formen er heldigvis bedre nå. Var en tur hos legen på tirsdag. Bare for å få sjekket opp forkjølelsen. Hostet så mye at jeg brakk meg. Jeg har ikke fått sovet så mye de siste nettene. Litt bedre de siste to nettene siden jeg fikk hostesaft og ventolin. Hadde en del slim i lungene. Men heldigvis ikke lungebetennelse. Så nå gleder jeg meg til å bli helt frisk slik at jeg får trent igjen. Har blitt dårlig med bevegelse bortsett fra de kraftige hostekulene jeg har hatt. Magemusklene har fått kjørt i det minste. Men har ikke hatt så mye overskudd så jeg har ligget mye på sofaen og sett på Netflix osv.

Litt kjipt at påsken ble ødelagt av sykdom 🙁 Men men kommer sterkere tilbake. Savner å trene skikkelig. Hadde sett frem til å kunne gjøre akkurat det jeg hadde lyst. Får se om det blir en kino tur i løpet av helgen bare for å komme seg litt ut. Har blitt noen små turer til butikken men det er det. Ble super sliten av gå frem og tilbake til butikken. Så det blir godt å komme seg tilbake til rutinene sine igjen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *