En tur på kino

I dag ble det en tur på kino. Jeg så filmen Green Book. Det var så godt å komme seg ut av leiligheten for en stund. Har jo ikke orket å gjøre noe særlig på grunn av formen. Jeg dro på kino alene. Har ingen problem med å gjøre det alene.

Filmen ble vist i luksus salen på Eddda kino. Det er ikke plass til så mange der. Det er skikkelig god stoler å sitte i. Jeg satt på første rad så da fikk jeg en puff til å ha beina på i tillegg. Fikk gratis kaffe og kunne legge ryggen på stolen bakover. Så får en litt hjemmefølelse på kinoen.

Green Book var en fin film. Den er basert på en sann historie. Den var morsom også. Er ikke så veldig god på skrive om filmer jeg har sett, men jeg anbefaler den på det varmeste. Den varer i to timer men det føles ikke sånn ut.

Bilde er hentet fra https://pixabay.com/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *