Endelig litt trening igjen

Da har jeg fått trenet igjen. Fikk min første treningsøkt etter forkjølelsen i går. Og gjett om det var godt å få trenet igjen. Fikk trenet igjen i dag og. Er så happy for å være frisk nok til å trene igjen. Hadde hele senteret for meg selv både i dag og i går.  Så da var det å sette på spillelista mi og trene. I går ble det knebøy, brystpress, militærpress, en arms roing,situps og pull ups i strikk. I dag ble det markløft, glutebridge, sit ups, bicepscurl, situps, frontbøy og litt skulderpress. Kjørte ikke så tunge vekter siden det var en uke siden jeg hadde trent og har vært syk. Men ingenting slår følelsen av en treningsøkt etter man er ferdig.

Så nå gleder jeg meg til å være med på crossfit timene til uken. Selv om en uke ikke er lenge så er det lenge nok til at en savner treningen. Spesielt når en ikke orker noe. Da setter man ekstra pris på det man klarer når man er frisk. Også kom sønnen min hjem i går kveld. Han landet på flyplassen her i Haugesund halv seks. Og det var selvfølgelig godt å se han igjen også. Etter å ha vært borte i over en uke. Han har vært på besøk hos besteforeldre i Larvik. Blir godt å komme tilbake til hverdagen igjen. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *