Back on track

Da er vi tilbake til rutiner Det er veldig greit å være tilbake til hverdagen og rutiner. Liker best hverdagen. På tirsdag var det tid for vektløfter time igjen. Og da skulle vi finne ut av hva vi hadde i 1RM i knebøy. Har ikke testet ut hva jeg har i 1RM i knebøy før så det var gøy å få testet det ut. Jeg havnet på 70 kg. Så det var gøy 🙂 Vi avsluttet timen med power snacht og jeg hadde fremgang der også. Nå klarte jeg gå helt ned. Har hatt problemer med å gå rett ned når jeg tar stangen over hodet. Gøy med fremgang.

På timen i går sto det 400 m løping, 20 db push press og 10 ropeclimbs. Det var team 2. Vi løpte sammen og så delte vi opp de to andre øvelsene  oss 2 i mellom. Det var en tungt og slitsom økt. Men det var godt når vi var ferdig. Løping er ikke helt min greie. Blir fort sliten av det. Men jeg blir vel bedre etterhvert. Etter timen satt vi oss ned i sofaen og tok en kaffe kopp og skravlet litt før vi gikk hjem. Det er koselig at vi kan sette oss ned å ta en kopp kaffe å prate litt før vi drar hjem. Når jeg kom hjem laget jeg med smoothie. Laget av den nye protein yoghurten, litt protein pulver og jordbær. Det er skikkelig digg.

I dag var timen to delt. Vi gjorde litt benkpress først. Så hadde vi en lang økt der vi skulle være to og to. Da skulle vi først ro i 250 meter og så skulle vi løpe hill run. Det vil si det ble 5 runder hver. Den som ikke jobber får hvile mens den andre jobber og omvendt. Det var utrolig tungt. Er ikke vant til den løpingen. Har blitt mye løping i det siste siden har vært så fint vær her i Haugesund. Ble litt før påske også. Så de hadde hatt løping på timene som var i påsken og. Etter endt økt ble det litt kaffe og skravling i dag og. Fin måte å være litt sosial på. Ble smoothie i dag og når jeg kom hjem fra trening 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *