Opens tredje økt 19.3

I dag gjennomførte jeg opens tredje økt. Det var tungt. Selve økten varte i 10 minutter, men skal love deg at jeg fikk kjørt meg i de 10 minuttene. Før vi skulle gå i gang med økten varmet vi opp på romaskinen. Så tok vi noen prøve runder med litt lettere vekter enn det vi skulle gjøre i open økten. Vi var delt opp i to og to og var hverandres dommere.

Her er økten vi skulle gjennom. Vi hadde en timecap på 10 minutter. Så her gjør vi det vi klarer i løpet av denne tiden.

  • 200 ft-dumbell front-rack lunge
  • 50 dumbell box step-ups
  • 50 5-in. elevated strict handstands push ups
  • 200-ft bear crawl

På gående utfall og boxstep ups hadde vi en vekt på 15 kg. Og det var tungt. Jeg kom meg igjennom gående utfall og 36 box step-ups. Så jeg fikk ikke gjort alle øvelsene. Men det er vist vanlig og ikke komme gjennom alle øvelsene. Har ikke holdt på med crossfit så lenge. Å gjøre open blir for meg å teste meg selv og se hva jeg klarer og hvor langt jeg kommer. Kjente det godt i ryggen og beina på denne økten. Ble fort sliten. Men gjorde tiden som var satt for denne økten. Å gå opp på den boxen på slutten med 15 kg i hånden var kjempe tungt og jeg ble veldig sliten og sleit med å komme opp på boksen. Men jeg ga meg ikke selv om jeg hadde lyst. Tenkte for meg selv at det var snakk om 10 minutter av mitt liv. Følte det var 10 lange minutter.

Ble så svett at det dryppet av meg. Så er det å vente i spenning frem til fredag for å se hva slags økt som blir lagt ut da. Føler den kan bli hakke verre en denne, men vi får se hva de kommer med. Kommer gjennom den økten på et vis også. Ha en fin dag.

~Hilde~

2 thoughts on “Opens tredje økt 19.3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *