Overkomme en frykt

Jeg har hatt en frykt for å hoppe på boks når vi har hatt en form for boxjump på timene på Crossfit Verftet. I dag hadde vi noe som heter burpee-boxjump. Først skal vi ta en burpee vendt mot boksen og så hoppe på boksen. Vi er et lag på to og hun jeg er på lag med er veldig flink til å pushe på en positiv måte. Jeg var på lag med henne forrige lørdag og da ha vi en øvelse vi skulle hoppe på boksen og da gikk jeg på boksen i stedet for å hoppe. Sa at jeg hadde en frykt for å hoppe på boksen. I dag sa hun til meg at i dag skulle komme over den frykten for å hoppe på boksen. Det var så gøy å mestre det og at det gikk helt fint å hoppe på boksen.

Har vært litt redd for å dette og skrape opp leggen eller dette over boksen og lignende, men i dag fikk jeg se at det gikk helt fint. Kjekt med mennesker som pusher deg litt og har troen på deg. Filmen ble filmet etter vi var ferdig med timen bare for å ha dokumentert at jeg greide å hoppe på boksen. En veldig god start på dagen i dag. Gøy med mestring 🙂

Ha en fin lørdag 🙂

~Hilde~

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *