Rydding uke 2!

Denne uken så startet vi med å få ting ut av bokhyllene og sortere bøker vi skal beholde og de vi ikke skal beholde. De fleste bøkene jeg har ligger nå på loftet siden jeg flytte fra første etasje og til andre etasje. Det som har stått i bokhyllene mine er bare ting som jeg har lagt der fordi jeg har ikke helt vist hvor jeg skal legge. Bokhyllene mine står på ekstra rommet så det er veldig lett å bare lukkke døren til det rommet. 

Men jeg vil jo at det skal være fint å ryddig der også. Bruke det rommet som et kontor. Juleserviset har stått på den ene bokhyllen. Men i går fikk jeg pakket ned serviset og satt det vekk. Har fått tatt ut av bokhyllene og begynt å sette ting fint inn igjen. Men kjenner lysten ikke er helt til stedet. Altså jeg har lyst til å ha det ryddig men det er et ork å sette i gang. 

Tirsdagens tema var ikke for meg siden jeg ikke har noen blader. Så jeg holder forsatt med mandagens tema enda.Som da er bokhyllene. Hehe men får lese litt igjennom boka til Synnøve å få inspirasjon. Jeg var jo så klar for dette kurset. Få orden i ting og tang. Blir nok bra til slutt. Føles veldig overveldene akkurat nå. Simen skal bort i helgen så da får jeg bruke de dagene effektivt. Hente meg inn igjen. Jeg for motivere meg selv til bruke helgen til rydding. 

Ha en fin dag 🙂

Bookshelf
Licensed from: gemenacom / yayimages.com

 

2 thoughts on “Rydding uke 2!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *