En ting jeg angrer på!

Når jeg gikk på barne- og ungdomsskolen drev jeg med riding og ballett. Jeg sluttet på ridning til fordel for å begynne på teaterforeningen. Det ar gøy å gå på teaterforeningen. Og hadde veldig lyst til det. Jeg måtte slutte å ri siden teater var på samme dag som ridningen. Jeg hadde veldig lyst til å gå på teater. Så den gangen hadde jeg ingen problem med å bytte, men i ettertid så har jeg angret på at jeg sluttet med ridning. Jeg kom langt med ridningen. Hadde begynt med å hoppe over hinder når jeg sluttet. Har tenkt på det en del i det siste. Kunne tenkt meg å begynne å ri igjen. Så skal begynne å sjekke opp om det holdes kurs for voksne her i Haugesund. 

Jeg var med i Penny klubben når jeg gikk på barneskolen. Litt usikker om jeg gjorde det på ungdomsskolen. Men det var alltids stas og få de pakkene i posten. Med bøker, blader og annet stæsj. Jeg hadde egne børste til å børste hestene med. På den første rideskolen jeg gikk på hendte det at vi fikk være med å stelle hestene etter timen var ferdig. Det var hvis det ikke var en time etterpå eller at hesten ikke skulle være med på neste time. Og det syntes jeg var så gøy. Husker jeg hadde lyst på fjording. Syntes de var fine. 

Ei venninne av meg og hennes familie hadde hytte på Geilo. En sommer dro venninnen min, jeg og ei venninne av henne igjen på hytten på Geilo kun oss tre. Det var noen som leide ut hester rett ved der de hadde hytten. Vi leide hver vår hest. og rei i tre timer på fjellet. Det var en så fin tur. Vi hadde med en guide som rei foran. Tror jeg var rundt 16/17. Det var noe jeg kunne ha gjort igjen. Fantastisk å ri oppi fjellet. Fikk oppleve Geilo på en helt annen måte. 

Så håper jeg får tatt opp igjen den interessen igjen 🙂

Ha en fin kveld 🙂

riding young woman
Licensed from: cynoclub / yayimages.com

 

2 thoughts on “En ting jeg angrer på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *