Dagens meny og trening!

Jeg liker best morgen treningen. Men de siste dagen har jeg vært utrolig trøtt. Det er friskt og kaldt om morgenen nå så da kvikner jeg til på veien bort. Den økten vi hadde i dag så svei det godt på baksiden av lårene på slutten. Vi begynner timen med oppvarming. Starter med tre runder med sykling og roing. 1 minutt på hver på tre runder. Deretter tar vi kettlebell sving, et beins markløft og litt andre øvelser med kettlebell. Så finner vi frem stenger, vekter og hoppetau for å gjøre oss klar til selve økten. Vi kjørte amrap 12. Det vil si at vi skulle gjøre så mange runder som mulig på 12 minutter. Disse øvelsene tok vi i dag: 10 stk marklløft, 20 utfall og så hoppet vi 30 ganger med hoppetau. Klarte fire hele runder + 10 markløft. Når jeg tok de ti siste markløftene så svei det skikkelig på baksiden av lårene. Høy puls og svetten rant godt når vi var ferdig. Litt små skjelve i armer og bein etterpå. Så ble det en kaffe kopp i sofaen etter endt økt.

Jeg er medlem hos Flexikost. Har vært det lenge men har ikke vært flink til å følge mat planen til punkt og prikke. Så denne uken jobber jeg med å klare å følge den helt som jeg skal, sånn at jeg får den vektnedgangen jeg ønsker. Har gått ned 15 kg men det står bomstille nå. Har stått på stedet hvil ganske lenge. Og har brukt to år på de 15 kiloene. Så nå vil jeg ha litt fart på sakene. 

-Frokost: Havregrøt toppet med propod vanilje

-Mellommåltid: Skyr Luftig med bringebær smak, banan og mandler

-Lunsj: Grove baguetter med ost og skinke

-Middag: Grov Pitabrød med karbonadedeig, ost og kesam

-Kvelds: Fullkorns polarbrød med skinke og egg

Det er masse god mat og du går ikke sulten. Det koster 199,- i måneden for å være medlem. https://www.flexikost.no/ Er du nysgjerrig trykk deg inn på linken for mer informasjon. De har en lukket gruppe på facebook for de som er medlem. 

#trene #trening #crossfit

4 thoughts on “Dagens meny og trening!

  1. Kjenner jeg er litt misunnelig på at du får til morgentrening 😊 Til inspirasjon for andre/meg.
    Dietten ser fornuftig ut også. Lurte bare på hvorfor den ikke inneholder mer grønnsaker. Mulig det bare er jeg som pøser på med salat 😇

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *