Crossfit Open

Nå der det tid for CrossFit Open igjen. Det har blitt forandringer i år. Vanligvis har Open vært på vinter halvåret, men de har nå forandret på det og det skal nå være på høsthalvåret. Det starter 10 oktober og varer i fem uker. Så i år har det vært open to ganger. Men fra neste år er det kun på høst halvåret.

Jeg begynte å trene Crossfit i oktober i fjor. Så den 19 har jeg vært medlem på Crossfit Verftet i et år. Jeg var med i min første Open konkurranse i vinter. Det var spennende og nervepirrende på samme tid. Selv om vi gjennomførte øktene og ble dømt på CrossFit boxen vi trener på så merket vi at det var konkurranse preg over det.

Det var spenning hver fredag på hva slags økt som hadde blitt lagt ut. Øktene ble lagt ut natt til fredag i 5 uker og måtte være gjennomført innen mandagen var omme. Vi la inn resultatet våres og kunne se hvordan vi lå ann i forhold til andre. Jeg gjør dette for å utfordre meg selv.

Nå som jeg har vært gjennom det en gang før, så gleder jeg meg litt og samtidig er jeg veldig spent. Spent på hvordan jeg vil klare meg nå i forhold til sist gang. Lurer veldig på hvordan øktene vil være nå. Alle kan være med på Open. Man registrerer seg inne på CrossFit Games sine sider. Man betaler 20 dollar, det er litt over 180 kroner.

Her er noen blogginnlegg fra min første runde med open:

https://hilde.blogg.no/forsten-cf-open-okt.html

https://hilde.blogg.no/crossfit-open.html

Bilde er hentet fra Pixabay

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *