Litt hverdags og ferierabbel

I hele forrige uke var jeg helt for meg selv. Jeg fikk trenet og slappet godt av.

Sønnen min kom hjem på mandag. Det var godt å se han igjen og få han hjem. Han hadde fått forskudd på bursdags gave. En gaming pc og gaming stol. Så vi satte det sammen på mandag.

Det var ikke bare bare å sette sammen den stolen. Så måtte ta resten på tirsdag. Det var vanskelig å sette ryggen på. Å skru på skruene var hardt og få til. Så det ble mye banning og svarting over den stolen på tirsdag. Gjorde det mens sønnen min var på trening.

Men jeg fikk det til slutt. Til tross for at jeg ville hive stolen ut av vinduet flere ganger. Så håper ikke naboene hørte meg. Sønnen min ble fornøyd og sa at jeg var flink. Han jobber med å bli en kjent youtuber. Så nå blir det en del streaming tid fremover.

Til uken reiser vi til Kristiansand og blir der i et par dager og så går turen innom Larvik noen dager før vi drar tilbake til Haugesund. Gleder meg til å komme bort noen dager. Vi har en fast tradisjon med å dra til Kristiansand hver sommer siden sønnen min har bursdag 22 juli.

Så da drar vi alltid 21 og blir 23 juli. Det blir Kapteinsabeltann show den 22. Dette er noe vi alltids ser frem til. Glad for at vi har laget dette til vår egen lille greie. Vi snakker aldri om å gjøre noe annet på bursdagen hans. Dette har vi gjort siden det året han fylte fem år 🙂

Så det blir et par dager med mye gåing. Så det blir noen dager uten vanlig trening. Men skal benytte meg av dagene frem til vi drar til Kristiansand til å trene som normalt. Så kan ta treningsfri med god samvittighet. Mulig jeg får til et par økter når jeg er i Larvik men det blir ikke på samme nivå.

Gleder meg masse til å dra på tur nå. Vi reiser ikke så mye ellers, så dette blir ekstra kos. Det blir jo ekstra spesielt med Kaptein Sabeltann showet i år siden man kun kan ha 200 personer under showet. Så da har dem satt opp flere show i løpet av kvelden for å få spilt show.

Så syns de har vært kreative for å få dette til. Selv om det blir tidligere på kvelden for å oss enn tidligere, så blir det nok bra. Så for bare gjøre det beste ut av det.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *