Mandag og ny uke

Da var det mandag igjen. Ny uke har startet. Jeg liker mandager. Nå liker jeg hverdagen og rutiner. Før så levde jeg for helgen. Men nå lever jeg for hele uken. Nå som det er sommerferie så blir den skillen mellom helg og vanlige ukedager mer utydelig. Men til vanlig syntes jeg det er helt greit med mandager og ny uke.

Jeg startet uken med trening selvfølgelig. Og mandag setter standaren for uken. I dag ble det denne økten:

21-15-9

  • Toes to bar
  • Power Snatch

Så direkte over til:

9-15-21

  • echo bike
  • overhead squats

Tallene er for antall reps vi skulle ta. begynner først med 21 så over til 15 og så 9. Andre runden begynte vi med 9 og så videre oppover. Mange som er på trening nå. Virker som mange bruker ferien hjemme og trener litt.

Denne uken er jeg helt alene hjemme. Sønnen min er på ferie hos familien i Larvik. Så nå skal jeg trene og kose meg. Jobbe med bloggen og finne en rutine med den. Jeg har vært veldig av og på. Men vil jeg jobbe med å holde det gående og lage en plan for tiden fremover.

Så denne uken skal jeg fokus på bloggen og sosiale medier. Bloggen skal bli jobben min. Veldig greit å kunne være sin egen sjef. Jeg har aldri vært noe god på å planlegge, så har en jobb å gjøre der også. Har du noen tips på å bli bedre på planlegge så kom gjerne med dem.

Hvordan forholder du deg til mandag og nye uke? Lever du for helg eller syns du det er greit med mandag og ny fresh uke?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *