Mandag

I dag sto vi opp kl. 7.30 og spiste frokost. Jeg sa til sønnen min at han skulle begynne med oppgavene fra skolen kl. 8.30. Men han var flink å ta frem skole pc`n og begynte rett på oppgavene han hadde fått fra skolen. Han brukte en time på oppgave han hadde fått. Han kunne velge mellom flere fysiske aktiviteter. De skulle gjøre en fysisk aktivitet i 30 minutter. Han valgte å spille fotball.

CrossFit Verftet hadde lagt ut at dagens workout var jogging i 30-40 minutter ute. Så da jogget jeg mens han spilte fotball.Det var deilig å ta dagens treningsøkt ute i frisk luft. Jeg løp i i 32 miutter og 3 sekunder. Det ble 4,15 km. En fin svetteøkt. Det er så deilig vær ute i dag. Så det passet bra at det var løping ute. Var ikke mange ute i gatene.

Jeg bestilte for en måned tid siden “airpods” fra Wish. Et sett til sønnen min og et til meg. De kom i posten i dag. De funker fint. Fin lyd. Den ene lade boksen var ødelagt. så det var kjipt. men kan vel ikke vente annet når man bestiller fra Wish. Får bare bytte på med den ene lade boksen.

Vi tok en ekstra tur ut for å spille litt fotball. Merker godt at ting er veldig begrenset nå. Men vi gjør det beste ut av det. Hadde noen planer om å gå på kino når jeg fikk penger. Det går jo ikke nå. Så da får vi lage film kveld til helgen i stedet. Det blir en stille og rolig kveld her. Håper det står bra til med mesteparten av dere 🙂

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *