Minneøkt på lørdag

Ukene bare flyr avsted. På lørdag så hadde vi en minne wod for en ung man som kun ble 27 år. Vet ikke hva han døde av men han var en person som trenet CrossFit hos CrossFit Verftet. Så da ble det satt sammen en økt til minne om denne mannen. Timen som ble satt opp til dette ble delt i to. Første delen besto av å finne ut av sin 2RM i markløft. Det betyr så mye du klarer å løfte på kun to løft. Der fikk jeg en ny pers på 110 kg. Det var en økning på 7 kg siden sist jeg testet det.

Del to, hovedøkten besto av dette:

27 min amrap (as many rounds as possible)

  • 50 double unders eller singleunders
  • 20 Pullups (jeg tok med strikk)
  • 9 power cleans (vekt som jeg hadde 22,5 kg)
  • 200 m run

Man skalerer i forhold til hvordan man ligger ann i forhold til treningen. Jeg kom meg gjennom fire runder.

 

Har ikke noen bilder fra del to av minneøkten. så legger ved et bilde av en øvelsene fra tidligere økter.

 

 

2 thoughts on “Minneøkt på lørdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *