Party in the street

Det var navnet på dagens CrossFit økt. Å fytti den var seig og tung. Kjente at kroppen var litt tung i dag. Jeg hadde treningsfri i går. Så det ble pang start på uka. At jeg har uka mi gjorde vel ikke ting bedre. Men det var deilig etterpå. Angrer aldri på en treningsøkt. Jeg har gode dager og dårlige dager. Men jeg trener uansett fordi det får meg til å føle meg bedre etterpå.

Dette var dagens økt:

  • 800 meter løping
  • 9 thrusters
  • 21 barfacing burpees over bar
  • 800 meter løping
  • 12 thrusters
  • 21 bfbob
  • 800 meter løping
  • 15 thrusters
  • 21 bfbob

Jeg digger å trene CrossFit. Det er variert, man får pushet seg og det sosialt. Angrer ikke på at jeg begynte. Det koster litt men det er verdt det. Og man får god oppfølging av de som er CrossFit trenere. De passer på at du gjør ting riktig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *